Admicom on vuonna 2004 perustettu järjestelmäkehityksen edelläkävijä ja kokonaisvaltainen ohjelmisto- ja tilitoimistokumppani. Palvelukokonaisuutemme ytimessä pk-yrityksille on Admicom Ultima -toiminnanohjausjärjestelmä, joka kattaa laajasti ratkaisut asiakasyritysten toimintojen hallintaan työmaan mobiilityökaluista aina reaaliaikaiseen talousseurantaan ja projektien hallintaan. Pitkälle automatisoitu SaaS-ratkaisu auttaa yrityksiä parantamaan kilpailukykyään ja kannattavuuttaan sekä säästää merkittävästi aikaa työmaalla ja toimistossa. Tarjoamme Ultima-asiakkaillemme myös koulutus-, konsultointi- ja tilitoimistopalveluita.
Admicomin projektinhallintayksikön palveluvalikoimaan kuuluvat ratkaisut määrälaskentaan (Quantima), kustannuslaskentaan (Estima), kustannusraportointiin (insite), aikataulutukseen (Tempo & Planner), dokumentointiin (Vision) sekä BIM3-ratkaisut tietomallien hyödyntämiseen. Joulukuussa 2024 toteutetun Bauhub OÜ:n yrityskaupan myötä projektinhallintayksikön ratkaisut on tulevaisuudessa mahdollista integroida yhtenäiseksi ohjelmistokokonaisuudeksi, joka luo edellytykset projektien tehokkaalle toteutukselle ja saumattomalle tiedonkululle suunnittelusta luovutukseen. Admicomin projektinhallinnan ratkaisut ovat käytössä niin pienissä, keskisuurissa kuin suurissa rakennusalan yrityksissä Suomessa ja pohjoismaissa.
Ohjelmistoperheeseemme kuuluvat lisäksi tammikuussa 2024 hankittu kalustonhallinta- ja IoT-ratkaisu Trackinno sekä liikkuvan työn ohjauksen täsmäratkaisu Admicom Flex.
Admicom on nopeasti ja kannattavasti kasvava yhtiö, jonka henkilöstöstä iso osa on myös omistajina yrityksessä. Vuonna 2024 liikevaihtomme oli 35,6 miljoonaa käyttökatteen ollessa 34,8 % liikevaihdosta.